Solna

Flexibel och individanpassad hemtjänst

– där du bestämmer

Solna

Vår verksamhet i Solna har bedrivits sedan 1991. Ansvarig för den dagliga verksamheten är Katarina och Camilla. Som verksamhetsledare ansvarar Katarina och Camilla för den löpande kontakten med Solna kommun som vår uppdragsgivare.

 

Katarina och Camilla har även ansvar för det övergripande kund och personalplaneringen. Det innebär att när en person får beviljat hemtjänst av kommunens biståndsbedömare och i samband med det väljer oss som utförare, då blir din enhetschef informerad av aktuell biståndsbedömare. Där efter tar hon kontakt med den aktuella kunden och bokar ett första möte i syfte att lägga planen för den kommande insatsen. Inte helt sällan finns även anhöriga med vid detta planeringsmöte.

 

Det händer även att kunder eller anhöriga till kunder tar kontakt för att ett förutsättningslöst möte, allt för att informera sig inför ett kommande val av utförare.

 

Tillsammans med den övriga personalgruppen bildar Katarina och Camilla ett TEAM som vars arbete skall skapa trygghet och stabilitet i våra kunders vardag.

 

Kontakta gärna oss om du vill ha ytterligare information om vår verksamhet. Kontaktuppgifter finner du till höger.

 

 

 

Varmt välkommen att höra av dig till oss

för frågor eller funderingar!

Kontaktuppgifter

 

 

Verksamhetsledare Solna Norr

Camilla Mercurio

08-470 58 96

 

Verksamhetsledare Solna Söder

Katarina Kosiarska

08-470 58 93

 

solna@hemtjanstkompaniet.se

 

Besöksadress:

Solna Norr:

Näckrosvägen 9

169 37 Solna

 

Solna Söder:

Huvudstagatan 22

171 58 Solna

 

 

 

 

Hemtjänstkompaniet

Telefon: 08-753 79 50

Besöksadress: Huvudstagatan 22, 171 58 Solna

Postadress: Huvudstagatan 22, 171 58 Solna

Facebook facebook.com/Hemtjanstkompaniet

E-post: info@hemtjanstkompaniet.se